Na zdrowie!

Nåmen morjens frasse!

Det blev ett några veckors uppehall där! Dagen efter förra inlägget fick vi fysiologiresultaten och jag failade med ett poäng :/ Så det blev omtenta.. Som gick bra. Thank God! Höll på få psykbryt innan vi fick resultaten.. Sen hade vi histologiprov och ungefär samma scenario skedde där.. Fast fick bäst av alla på omtentan så jag ar glad :) Men ja summa sumarum: Det har varit väldigt stressigt på sista tiden. Men nu är det lite lugnare så jag ar så glad att jag klarade alla prov. Missar man omtentan på fysilogin får man "final correctives" i maj, och missar man histologin missar man forsta chansen pa examen! Jag om nan vet hur det ar att faila en massa som man sedan måste ta om. Det är jävligt jobbigt. Gjorde det en gång i mitt liv och nu jobbar jag stenhårt for att inte hamna i den situationen igen..

Anyways! Igår skulle bara vara en lugn kvall. Var på bio med några från min klass och hade bara tänkt gå lägga mig sen. Men nar jag kom hem var forfesten i full gang. Så ja, andrade planer. Hoppade i dushen och i klänningen. Och gud GUD vilken lyckad kvall det blev! :O Hade nästan glomt bort polsk vodka <3 Det var som en polsk-2009-fylla-light. Ylva och jag roade oss största delen av kvällen med att ge varandra "missions" som den andra måste gora eller säga till random personer. Ni får nåra axplock:

Bakgrundsinfo:

* Jag var ursprungligen från Rovaniemi men eftersom vi blev utstotta ur samhallet där flyttade jag och min pappa till åland.

* Ylva (som ar lite morkhyad) var ursprungligen fran Tanzania.

1. Jag blev tvingade att gå till en kille som var utkladd till jultomte (norrmannen hade haft julbord tidigare..)  och säga "I bet you don't even know were Santa comes from?! - ROVANIEMI!" och sedan vända pa klacken.

2. Jag tvingade Ylva gå fram till två random killar, tvinga sig ner vid deras bord och berätta hur svårt det var att trivas i Polen, hur hon bara ville bli färdig så fort som mojligt och fara tillbaka till Tanzania där hon hade sina mor och farforäldrar. (En av killarna visste dock att hon var svenska så det blev ratt akward)

3. Vi tvingade Magda (som ju är flytande på polska) att ga fram till en norsk forstaårselev kille och säga "If you have ANY problems with polish, you just give me a call okay!!" (Han blev skitglad och borjade ragga pa henne :D)

4. Jag blev tvingad att gå fram till en kille med hängsel, snärta honom och säga: "Kind och old fasion, but it works for me!"

Jesus tänk om man NÅNSIN kunde bete sig när man är på krog alltså. Gud. Nåval när vi inte gav varandra missions eller stal drinkar från hoger och vänster sprang vi runt i nån typ av "personalkorridorer". Minns inte riktigt, bara att det var väldigt morkt och laskigt och jag skrek " Ylva jag ar räääädd" hela tiden ?

Det var faktiskt en asrolig kvall! Vet inte nar jag skrattat så mycket sist!

Idag har jag inte öppnat en bok. Med gott samvete. Lisa och jag var och shoppade lite. Köpte tva byxor och en skitsnygg tröja ran Zara :D Och imorgonbitti ska vi pa massage! :) Mysigt!
Så ja livet ar gött alltså!

Tänk det är redan den 3e december! Snart är det jullov!!

Love Heds


Kommentarer
Postat av: kajsa

Vad glad jag blir att du haft en helkväll o ledigt ;) det måste man också ha!!! Pussåkram :)

2011-12-09 @ 16:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0