One apple a day keeps the doctor away - But if the doctor is cute, skip the fruit!

Czeeescz!!

Jo häj jo! Så ikväll funkar tydligen mitt internet. Det finns verkligen ingen logik i när det fungerar och när det inte gör det! Men passar på att blogga när jag kan anvnda å,ä,ö!

Den senaste skolveckan har som vanligt varit mest plugg och sena kvällar (sena kvällar av plugg alltså :P). Jag har nu klarat båda fysilogiproven vi har haft så jag får gå direkt till den stora tentan :) Biokemin klarade jag inte men tror jag klarade provet igår. Nästan ingen som klarade dom två första, inte så farligt..

Lägenheten blir mer och mer likt ett hem :)
Kim har köpt en TV till lägenheten så nu kan vi se på spanska TV -såpor dubbade till polska huuuur mycket vi vill! (ni vet sån dubbning när dom lämnar kvar orginalrösterna, och så är det en man som dubbar även de kvinnliga replikerna)
 Ylva har nu snott så mycket glas från diverse krogar så skåpet knappt räcker till.. Vi har nu ca 20 stycken ölglas samt en prima uppsättning shotglas!  Och jag fick äntligen mitt vitrinskåp förra helgen! Magdas morbror var i Sverige och for via ikea och köpte det åt mig! Fabulous! Jag monterade upp ca 1/3 själv vilket tog typ 3 timmar. Sen gjorde Ylvas pojkvän resten på typ en halvtimme :P Men att joo.

Idag har jag pluggat på "buren / the cage". Det är källaren på universitetet där man kan sitta till fast tolv på natten om man vill..  Annars vet jag inte så mycket mera. Jo just det! Jag tvättade sophinken med LDB showergel imorse^^ Tror inte någon har rått om den sophinken förut! Och imorgon ska jag till läkaren och ta prover för att kolla mina levervärden..

Love Heds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0