Polen update!

Heippaheei!

Jag uppdaterar! :D Nu har vi gått 2 veckor i skolan. Det är fortfarande roligt men är helt slut efter den här veckan! Nu har vi fått känna på tempot vi kommer att ha.. Vi har biokemiprov varje vecka och vissa veckor får vi oförberedda fysilogiprov. Vilket vi förstås hade den här veckan.. Vet inte hur nåt av proven har gått. Vet att jag ligger på gränsen på båda, hoppas bara jag ligger på rätt sida..

Ikväll är det "1st Year Party" för 1orna, typ nollning. Det är lite som dagskaronkan med olika stationer där man ska göra massa uppgifter. Skillnaden är bara att här är stationerna på barer och myyyycket alkohol är med i bilden. Själv blev jag hemskickad redan klockan 21:00. Vaknade nästa morgon på andra sidan stan med ett rött kryss i pannan :P Dock drog jag in en hel del poäng för laget dom 5 stationer jag hann med! :)

Byggubbarnas arbetsmoral är ungefär på samma nivå.. Dom har nu satt dörrarna på Kims och mitt rum åt fel håll, så vi kan inte öppna dom samtidigt, och dessutom är gardinstängerna uppsatta helt fel.. Dom kanske inte gör ett hejdundrande jobb, men dom är i varje fall väldigt välvilliga! Häromdagen gav dom oss numret till en kille, Vojcheck eller nåt. Han har 49 cm omkrets på överarmarna och 56 när han spänner tror jag det var! :) Han bor bara runt hörnet och kommer på 2 minuter om vi ringer!! Han är tydligen väldigt respekterad här i området och kan hjälpa oss ur nästan vilka problem som helst :P

* Vi står vid kebabstället och får problem - Vi ringer Vojcheck!
* Vi kommer hem sent från krogen och nåra läskiga killar dyker upp - Vi ringer Vojcheck!
* Taxichauffören ber oss betala alldeles för mycket - Vi ringer Vojcheck!

Ni fattar grejen! Så nu ska vi alla sätta Vojcheck på Speed dial! :P

Jojo sini!

Nu ska jag fortsätta ta det lungt och vila! Ha en trevlig helg!

Love Heds

Kommentarer
Postat av: Ida

Tar Vojcheck hand om bibba-skulder också? ;)

2011-10-18 @ 22:06:05
URL: http://runesdotra.blogg.se/
Postat av: Heds

Vet int, mast ringa o fraga! :P

2011-10-19 @ 20:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0