En reddiger uppdatering

This is what's going on y'all!

*Jag har prov på EKG imorrn och jag kan inte ett piss. INTE. ETT. PISS.
*Jag upptäckte just att min Triwa klocka som jag fått av CA har en spricka :'(
*När jag var och handlade idag såg jag en sån där naken hund (HAHA! alla hundar är ju nakna, men ni vet utan hår) med flisoverall samt sån där tratt runt huvudet som dom får så dom inte ska klia sig. Hela varelsen såg förfärligt fånig ut.

Jo att jag ska uppdatera, och lägga upp bilder. Men jag orkar inte just nu.

Över och ut.

Love Heds

Kommentarer
Postat av: Ida

Jaa, du får nog uppdatera oftare, o kul med bilder!

Haha, bra att du också ha börjat översätta vissa utrikiska fraser så att man begriper va du säger ;)

2012-02-20 @ 16:25:00
Postat av: Heds

Alla har ju inte så lätt för utrikiska som du och jag.. Man måste tänka på dom också!

2012-02-21 @ 11:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0