One day she' ll start sending mixed signals and you' ll be mad, she learned how to play your game

czeszc!! 

Ursäkta uppehållet!! Det har bara varit extremt stressigt här den sista tiden! Jag for hemifrån redan den första januari. Så det blev med andra ord en väldigt lugn nyåsrafton, vilket nog var för det bästa för alla. Fredrik och jag tog färjan den första pa kvällen. Sen skjutsade Fredrik in mig till Stockholm i sin varma sköna bil. Vi lyssnade pa Simon & Garfunkel, för det tycker vi om! :)

Sen när jag kom tillbaka fick jag världens hemlängtan. Det var ungefär som när jag kom ner för allra första gangen da 2009. Konstigt, jag har det bra här och det var inte som att jag var hemma jättelange, eller har nån hemma jag längar efter jättemycket.. Anyway, det vände så småningom. Fick fjärde bäst i klassen på histologiprovet vi hade forsta dan :) Sen har det bara rullat på med vanliga biokemiprov och så.. I måndags hade vi fysiologiomtentan. (Ja för jag lyckades få 1 poang från att klara mig igen!!!! på fysiologin innan vi for hem..) Nåja, resultaten kom igår och det hade ju gått bra igen. Total lycka o lättnad!

Har haft helt fruktansvärd PMS senaste dagarna. Har bara varit sa arg på alla och lättirriterad och kanslig for minsta kritik. Sen imorse när jag vaknade har det övergått i fruktansvärd smärta isätllet. Hade helst legat kvar i forsterställning o kvidit. Fick värktabletter av Kim och sen var det bara att fara iväg och skriva biokemiprov.
Efter biokemin har jag bara legat och sett pa Party of five och atit naleszniki z spinakiem  (creps med spenat, jattegott!!)

Ursäkta för allt det har jomsande om ingenting!! Den stora grejen är ju att jag ska flytta! När jag flyttade in hit så var det egentligen bara för ett halvår. Rickard, som gick i tredje året förra året tog ett sabbatsår och kommer tillbaka hit i februari.. Och han var lovad att bo här långt fore mig.. Såå jag måste packa o dra. Meeen jag har haft sån jävla tur! Av en ren tillfällighet skrev en tjej jag halvkänner och frågade om jag vill flytta in i hennes gamla rum eftersom hon ska flytta. Hon bor men en tjej och en kille som jag också halvkänner. Dom är helt nice:) Men det bästa är att lägenheten är helt fabulous! (har jag hort, jag har inte sett den) Jättestor, fint badrum och walk in closet! :) Inget ar bestamt men som det ser ut nu flyttar jag dit efter semester break :)

Nu vet jag inte sa mycket mer:) Lär komma hem en svang runt den 28 januari:D See ya then!

Ps. Rubriken har ingen med inlägget att gora. Tycker bara det är sa klockrent..

Love Heds


Kommentarer
Postat av: Emilia

Yeah grattis till resultaten! :D Du är nog duktig du!

Och najs med flytten, hoppas det blir bra :) Jag vill gärna se bilder på walk in closeten sen hihi..

Puss o kram!

2012-01-15 @ 13:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0