Uppdatering jag bjoder.

Godkväll på er!
 
Mitt senaste blogginlägg är från februari. Jag borde skämmas! Efter en del påtryckningar (av Ida) ska jag ge er en liten miniuppdatering:
 
  • Jag är åter tillbaka i Szczec. Var annars?
  • Tredje året är ok men har lite svårt att fokusera ordenligt.
  • Min hypokondri har nått löjliga nivåer -  Trott jag varit döende ett antal gånger dom senaste veckorna..
  • Alexandra var i Sverige o köpte prästost åt mig. Så jag lever i proncip på det.
  • Jag saknar farmor, Ida och att dricka "fittit fin" på arken.
Jag hinner inte skirva ett långt inlägg ikväll. Jag måste sy en knapp och plugga.
 
See ya wouldn't wanna be ya!
 
Love Heds
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0